מספר מקשר

צילום ביוב ברובוט

איך יודעים איפה נמצאת הסתימה בביוב?

אם פעם אנשי מקצוע בתחום האינסטלציה היו צריכים לגשש באפילה על מנת למצוא את מקור הנזילה או הסתימה במערכת הביוב, ונאלצו פעמים רבות לשבור מרצפות בניסיון לאתר את המקום המדויק, הרי שהיום, חברות אינסטלציה משתמשות בציוד מתקדם טכנולוגית שמאפשר באמצעות צילום מרחוק לזהות את מקור התקלות. המצלמות המבוססות על סיבים אופטיים נשלחות לעומק הצנרת וחוזרות עם צילומים איכותיים ומדויקים המספקים לאנשי המקצוע את המידע המדויק הנדרש להם על מנת לטפל בתקלה. סתימות בביוב יכולות להיגרם מפסולת שאינה מתפרקת או מתכלה ופעמים רבות היא נדבקת לדפנות הצנרת ומצטברת עד שהצנרת חסומה לחלוטין. היכולת להשתמש בציוד מתקדם ולצלם מבפנים מה קורה בתוך הצנרת היא יכולת שמאפשרת לנו לזהות הרבה יותר במהירות , בקלות ובצורה מקצועית מה הבעיות שישנן, איפה נוצרו חסימות ובהתאם אנו יכולים לטפל בבעיה בצורה הרבה יותר טובה ואיכותית מבלי לגרום נזק לרצפות או לצנרת.

בואו נדבר על צילום של צנרת הביוב

לחברת בורה יש ביובית הפעילה 24 שעות ביממה שאליה מחובר צינור המפעיל לחץ מים גדול על האזור בו ישנה סתימה. איש המקצוע אותו נשלח אליכם, הלקוחות, יגיע עם הביובית וישטוף את הצנרת תוך שימוש בלחץ מים.

מה עושים כדי לטפל בשורשים והאם ניתן למנוע סתימה חוזרת?

אין ספק שצילום של הצנרת מאפשר לנו לקבל החלטות טובות יותר . צילום כזה מבוצע על ידי רובוט מיוחד שמצלם את הצנרת מבפנים ומהווה כלי לקבלת החלטות מושכלות וטובות יותר. את הצילום חברת האינסטלציה מבצעת על ידי כך שמכניסים ציוד אופטי לתוך הצנרת. ישנן כל מיני סוגי מצלמות וכל אחת יכולה להגיע לעומקים אחרים בצנרת ולכן חשוב שגורם מקצועי שיודע להפעיל את הציוד יגיע לשטח , ימפה את הבעיה ויתאים את הפתרון הטוב ביותר.

צילום ביוב

באילו מקרים ניתן להיעזר ברובוט ובצילום הצנרת?

ישנם שלל מקרים בהם ניתן להיעזר בצילום של הצנרת. ביניהם ניתן למנות את המקרים הבאים:

  • פתיחת סתימות באמצעות צילום הצנרת תוך עבודה משולבת עם רובוט שפותח את הסתימות
  • איתור של סדקים, נזילות או גורמים לסתימות בצנרת , בעיקר במקרים של סתימות שחוזרות על עצמן או סתימות שנגרמות על ידי שורשים של עצים, מומלץ מאד להשתמש בציוד צילום וברובוט.
  • הצילום מסייע גם במקרים בהם אנו רוצים להתחקות אחר תוואי הצנרת ועוד.

איך נדע אם צריך להזמין צילום ?

מי שמתמחה בתחום יודע שגם אם נשאב את הצנרת באמצעות הביובית, עדיין לא בטוח שהבעייה תטופל ויתכן שיש גורם לסתימה שלא נבחין בו ואפילו סדק או פיצוץ בצנרת. ולכן כדאי לנו להשתמש בציוד צילום ובמצלמות רובוטיות.

איך מבצעים צילום של הצנרת?

צנרת עלולה להיות מקום בעייתי בכל הקשור לצילום. לא תמיד יודעים מה תוואי הצנרת או איפה נמצאת הסתימה וכאן באה לעזרתנו המצלמה הרובוטית. המצלמות האלו מותאמות גם לסביבה החשוכה של הצנרת ויש להן תאורה שמאפשרת להן להאיר את הצנרת ולאתר את הבעיה או את החסימה. המצלמה נעה ב-360 מעלות ומצליחה לצלם את מה שנדרש על מנת לאתר את הבעיה.

חשוב לזכור שרק איש מקצוע שיודע איך להשתמש בציוד צילום מתקדם שכזה יוכל לסייע לנו באבחון ופתרון הבעיה . חברת בורה שירותי ביוב מעסיקה צוות מיומן ומנוסה ומחזיקה ציוד צילום מתקדם וחדשני שיתן מענה כולל לכל צרכי הלקוח. צרו אתנו קשר ותקבלו הצעה אטרקטיבית.

איך זה באמת עובד?

הסיב האופטי עליו מבוססת המצלמה יכול לחדור לכל מערכת ביוב בשל המבנה הצר והמאורך שלו אפילו אם הצנרת צרה במיוחד. למצלמה יש תאורה משלה המאירה את החלקים הפנימיים של הצנרת ואז ניתן לצלם תמונות ברורות וחדות. בצדה השני של המצלמה ישנו מסך ובקר ואיש המקצוע מסתכל תוך כדי צילום מה קורה בצנרת ומכוון את המצלמה בהתאם למה שרוצה לצלם.

אנחנו גם נחסוך לכם כסף

שימוש בציוד צילום וצילום של הצנרת מסייע לנו במיפוי ואבחון של בעיות בשלב מוקדם וכך למנוע בעיות עתידיות רציניות יותר. ולכן ברגע שתקבלו את האבחנה של המצלמות לאחר ניתוח שיבצע המומחה המקצועי, תוכלו להבין איך למנוע סתימות חוזרות ובכך תחסכו לעצמכם גם כאב ראש מיותר וגם הרבה מאד כסף.

אין סיבה להילחץ – הצוות המיומן של בורה שירותי ביוב ואינסטלציה בע"מ יודע להתמודד עם כל תקלה, זוהי המומחיות שלנו!

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק. משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-7100909
דילוג לתוכן