מספר מקשר

שאיבת בורות שומן

למה צריך בורות שומן ומה זה בכלל?

בורות שומן מצויים אצל לקוחות עסקיים – ארגונים, מפעלים, מסעדות וכל עסק בעצם שמזרים החוצה שומנים. הסיבה לכך הינה שמערכת הביוב הרגילה המצויה בכל בית ובכל מבנה אינה בנויה לקליטה של פסולת שומנית . כתוצאה מכך, השומן שנכנס וחודר לתוך מערכת הביוב עלול לגרום לנזק בלתי הפיך ועלול לגרום לסתימות מורכבות של הביוב, מה שאנחנו חייבים ורוצים להימנע ממנו. ולכן חל איסור ע״פ חוק על הזרמת שומנים לתוך מערכת הביוב מה שדורש מארגונים ועסקים אלו למצוא פתרון אחר בצורת בור שומן. בתוך בורות השומן הקיימים באותם עסקים מצטברת הפסולת השומנית והיא נפרדת לחלוטין מהצנרת של הביוב ובכך מונעת בעצם אפשרות של גרימת נזק כפי שתיארנו קודם. אותם בורות שומן צריכים לעבור תהליך של שאיבת השומנים שנאגרו בבור כדי שלא תהיה הצפה גם בבור עצמו.

תוכן עניינים

איך מתבצעת שאיבת בורות שומן?

בורות השומן צוברים את כל השומנים ותוצרי הלוואי שלהם. כאשר בור השומן מלא, הלקוח צריך להזמין שירותי ביובית שתבצע את שאיבת בור השומן ביעילות ובמהירות. כל הפסולת השומנית מועברת לתוך מיכל בביובית ומשם לאתר פסולת הרשאי לקלוט פסולת שומנית. בתום שאיבת בור השומן ולאחר שוידאנו שלא נותרו בו שומנים, הביובית באמצעות צינור תבצע שטיפה של הבור בלחץ מים גבוה.

למה אני חייב כעסק להקים בור שומן ואח״כ גם להיות אחראי על השאיבה שלו?

ישנו חוק במדינת ישראל המסדיר את כל נושא פינוי הפסולת מבתי עסק, לא משנה באיזה תחום. המשרד להגנת הסביבה אוסר באופן מוחלט על הזרמת השומנים והשמנים לתוך מערכת הביוב. לא רק זה, אלא הוא מגדיר גם לאן אפשר ומותר לשנע את השומנים ברגע שפינית אותם מאתר מסוים. מסתבר שלא כל מקום הוא אתר מוסמך ומאושר ע״י המדינה ולכן כשאתם מזמינים שירותי שאיבת בורות שומן, חשוב לוודא שהגורם שהגיע לפנות מוסמך ומוכשר לכך ויודע לאן ניתן לפנות את הפסולת. אחרת זה עלול לגרום לבעיות מול המשרד להגנת הסביבה לרבות קנסות כבדים.חברת בורה הינה חברה המתמחה בשירותי ביובית ובין השאר גם בפינוי בורות שומן. נוכל לשלוח אליכם צוות מקצועי ומיומן שיתן לכם את הפתרון המתאים ביותר. לא סתם ישנה התעקשות של המשרד להגנת הסביבה בנושא זה היות ושומנים הם גורם מרכזי לזיהום סביבתי והימצאותו במערכת הביוב שלנו עלולה להעמיס עליה מאד ולייצר זיהום מוגבר. כשאתם מזמינים פינוי של בור השומן חשוב לתאם את זה מראש כמו כל שירות אחר ועדיף לעשות את זה מראש כדי להימנע מתשלום גבוה יותר על הזמנות דחופות.

תהליך הפרדת השומנים בבור השומן

כל בית עסק, מפעל, מסעדה, ארגון שמייצר פסולת שומנית , נדרש ע״פ חוק בהקמת בור שומן בו מבוצעת הפרדה בין הנוזל לבין הפסולת השומנית. מטרת הפרדה זו היא לוודא שהפסולת השומנית לא תיכנס בטעות לתוך מערכת הביוב הרגילה מכיוון שלאחר טעות זאת ישנו צורך גם בשאיבת ביוב, לעומת נוזלים שכן יכולים להיות מוזרמים לתוך המערכת. פסולת זו של נוזלים נספגת בקרקע או מוזרמת לתוך הצנרת מכיוון שאינה יכולה להזיק לה ולכן גם כשמזמינים ביובית לשאיבת בור השומן, אין חובה לשאוב את כל השפכים אלא רק את הפסולת השומנית.

מה חשוב לדעת ?

ראשית, לוודא שהחברה המגיעה לשאוב את בורות השומן משתמשת בציוד מתקדם ומתאים כדי לבצע את השאיבה.  שנית, חשוב למקם את בור השומן במקום שתהיה אליו גישה קלה, היות וככל שהמיקום יהיה מורכב יותר, כך עלות השירות תהיה גבוהה יותר. עלות שאיבת בורות שומן נגזרת ממורכבות הפרויקט והרכב החומרים אותם צריך לשאוב.

אתם צריכים שאיבת בור שומן? פנו לבורה ביוב וניתן לכם את השירות המקצועי ביותר, בזמן הקצר ביותר ובעלות ההוגנת ביותר. הצוות שלנו מתמחה בשאיבת בורות שומן, אנו נביא את הציוד המתאים ביותר, נבצע את השאיבה ונחזיר אתכם לעבודה תקינה בהקדם האפשרי.

אין סיבה להילחץ – הצוות המיומן של בורה שירותי ביוב ואינסטלציה בע"מ יודע להתמודד עם כל תקלה, זוהי המומחיות שלנו!

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק. משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-7100909
דילוג לתוכן