מספר מקשר

בעיות נפוצות בביוב ופתרונן

בעיות נפוצות בביוב ופתרונן | סתימות ביוב

תוכן עניינים

ביוב. מערכת כל כך חשובה לחיינו, אך מצד שני מערכת כל כך רגישה. על מנת שנוכל להשתמש בשירותים ובכיורים הביתיים שלנו, יש לשמור על ביוב נקי וללא חסימות שיוכל להעביר את נוזל הביוב דרכו. עם זאת, לא פעם אנחנו מקבלים תלונות מלקוחות על בעיות בביוב שלהם. על מנת שלא תרגישו לבד, אספנו את הבעיות הנפוצות ביותר בביוב ונסביר אחת ולתמיד איך ניתן לתקן אותן.

סתימה בביוב

התלונה הנפוצה ביותר של הישראלים בנוגע למערכת הביוב שלהם היא סתימות. הסתימה בביוב יכולה להופיע ממגוון סיבות, החל מבטון וחומרי בנייה שהגיעו אליה בעקבות שיפוצים ועד נפילה של חפצים שונים לפתחי ביוב, אבל הסיבה העיקרית לסתימות ביוב היא ההתנהלות היום יומית שלנו. השלכה של מגבונים, שמן בישול ושאריות אוכל לכיורים ולאסלה יכולה לייצר סתימות שקשה לפתוח.

איך נפתח את הסתימה? יש להיעזר באיש מקצוע שיגיע אל מערכת הביוב ויבצע פתיחת סתימות ביוב.

הופעה של שורשי צמחים בביוב

האם ידעתם שצמחים יכולים לגרום לבעיות בביוב שלכם? כמובן שלא מדובר בכל הצמחים, בעיקר בעצים גדולים שמקבעים את השורשים שלהם בתוך מערכת הביוב. בעוד שאנחנו נסתכל על מי הביוב כדבר שלילי, צמחים רבים אוהבים אותם ומשתמשים בהם כדרך לקבל חומרים מזינים ולגדול. כך, ישנם לא מעט מקרים בהם נגלה שורשי עץ עבים בתוך מערכת ביוב ומאוד ממולץ לבצע ניקוי שורשים בביוב.

 הדרך להתמודד עם המצב היא להזמין ביובית שתוכל להפריד את השורשים מהביוב מבלי לגרום נזק לאף אחד מהצדדים. דרך נוספת למנוע את המצב מראש היא פשוט לא לשתול עצים סמוך למערכת הביוב שלכם.

ריח רע העולה מהביוב

אתם בוודאי יודעים איזה ריח רע יכול לעלות מהביוב. שילוב החומרים השונים הקיימים בתוכו יכול לגרום גם לחזקים ביותר לעקם את האף, והדבר לרוב קורה בעקבות נקבים בצינורות הביוב השונים, ריקבון של מוצרים שונים בביוב או סיבות נוספות. במקרים רבים הריח יחלוף בכוחות עצמו, אך במידה והדבר לא קורה יש להזמין אנשי מקצוע שיבחנו את הבעיה לעומק ויוכלו לעלות על שורש הבעיה.

התיישנות של מערכת הביוב

כמו כל מערכת אחרת, גם מערכת ביוב מתבלה ומתיישנת עם השנים. התיישנות המערכת יכולה להוביל לדליפות וחסימות שונות, לכן חשוב להחליף אותה כל כמה שנים. במידה וגיליתם שמערכת הביוב שלכם ישנה, הזמינו אנשי מקצוע שיוכלו להתקין עבורכם מערכת ביוב חדשה ותקינה שתוכל לשרת אתכם במשך עשרות השנים הבאות.

לא משנה מהי הבעיה שנמצאת בביוב שלכם, אנחנו ב"בורה שירותי ביוב ואינסטלציה בע"מ" נוכל להתמודד איתה. בעזרת הכלים המתקדמים שלנו, הצוות המנוסה שלנו והזמינות הגבוהה שלנו תוכלו להיות בטוחים שהביוב שלכם יתוקן בהקדם האפשרי. במידה ואתם זקוקים לשירותנו או שיש לכם שאלות נוספות, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 072-2567103.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק. משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-7100909
דילוג לתוכן