מספר מקשר

איך למנוע הצפות בביוב?

איך למנוע הצפות בביוב?

תוכן עניינים

הצפה של ביוב היא דבר לא נעים. לא משנה אם ההצפה קורת אצלכם בבית, בעסק או אפילו ברחוב – העלייה של מי ביוב אל מעל פני השטח תמיד תהיה כרוכה בריחות לא נעימים ודברים שאנחנו לא רוצים לראות. לשמחתנו, יש כמה דברים שניתן לעשות על מנת למנוע הצפות עתידיות. רוצים לדעת איך? כדאי להמשיך לקרוא. אספנו עבורכם כמה טיפים שיוכלו למנוע הצפות בביוב.

אל תשליכו פסולת גדולה אל האסלה

רובנו מודעים לנקודה הזו, אך לצערנו מרבית האנשים גם לא מיישמים אותה. הסיבה הנפוצה ביותר לחסימה של הביוב, הדבר שמוביל להצפות ביוב, היא חסימה של צינור הביוב בעקבות חומרים שונים שמושלכים אליו. מגבונים, שאריות אוכל, אריזות ואפילו שמן טיגון יכולים להסב נזק משמעותי לצינור הביוב, לחסום אותו ולהוביל להצפת הנוזלים הלא סימפטיים כלפי מעלה. המניעה הטובה ביותר תהיה לזרוק את כל אלו היישר לפח.

בדקו את מערכת הביוב שלכם לפחות פעם בשנה

כמו כל מערכת אחרת בבית או בעסק, גם את מערכת הביוב חשוב לבדוק ולראות שהיא מתפקדת בצורה אופטימלית. ההמלצה של בעלי המקצוע היא לבדוק את מערכת הביוב לפחות פעם בשנה, עדיף לפני החורף והתקופה הקרה. את הבדיקה ניתן לבצע באופן עצמאי, אך מומלץ לתת לאנשי מקצוע מנוסים לבחון את המערכת משום שפעמים רבות נדרשת הסתכלות מעמיקה במערכת, ובמידה וימצאו פגמים הם יהיו אלו שיוכלו לטפל בהם עבורכם.

שמרו על סביבת הביוב נקייה ככל האפשר

אנחנו לא חושבים על זה בדרך כלל, אבל גם האזור שבו פתח הביוב נמצא יכול להשפיע על התפקוד שלו, במיוחד אם הוא נמצא במרכז הגינה או ליד עץ גדול שמנשיר עלים רבים. גם פריטים שנמצאים בסביבת הביוב עלולים לגרום לחסימה שלו, לכן כדאי לשמור על האזור נקי ככל האפשר. נקו את פתח הביוב מעלים ולכלוכים,השתדלו לבצע ניקוי שורשים בביוב ולא למקם מעליו את פח הזבל הביתי שלכם וודאו שאין בסביבתו דבר שיכול ליפול פנימה.

וודאו שמכסי הביוב והמרזבים סגורים באופן הרמטי

בהמשך ישיר לנקודה הקודמת, חשוב לוודא שמכסי הביוב והמרזבים השונים אטומים במאת האחוזים. טרם האטימה, חשוב לוודא כי הם נקיים לחלוטין, כך שאין שום דבר שיוכל לעבור ביניהם ולסתום אותם. מכסי ביוב פתוחים הם פתח לאסון, הן עבור הגוף שלנו והן עבור מערכת הביוב, כך שחשוב להקפיד על סגירתם.

אם בכל זאת קרתה אצלכם הצפה בביוב, חשוב לתת לאנשי מקצוע מנוסים לטפל בה. אנחנו ב"בורה ביוב ואינסטלציה בע"מ" נשמח לעמוד לשירותכם בכל יום ובכל שעה. העסק שלנו פועל מעל לעשור בעולמות האינסטלציה והביוב, תוך שימוש בכלים החדשניים ביותר על מנת לפתוח כל סתימה שהיא. במידה ואתם זקוקים לשירותנו, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון שלנו: 072-2567103.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק. משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-7100909
דילוג לתוכן