מספר מקשר

איך למנוע הצפה בבית?

המחשה בלבד על הצפה בבית

תוכן עניינים

הצפה בבית היא אחד האירועים הפחות נעימים שיכולים להיות. מעבר לאי הנוחות הזמנית, המים עלולים לגרום לנזק של ממש לציוד הנמצא בבית, לפגיעה בערכם ואף להרס טוטאלי שלהם. ההצפה משפיעה גם על הבית עצמו, החומרים ממנו הוא מורכב ויסודותיו. למזלנו, הצפות רבות יכולות להימנע בעזרת תכנון מראש. תוהים איך למנוע הצפה בבית? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות כמה טיפים יעילים.

בדקו אזורים רגישים לקראת עונת החורף

מרבית ההצפות קורות בעונת החורף, בעיקר בתקופות של גשמים עזים. השילוב של הממטרים הכבדים יחד עם מערכת ביוב לא תקינה יכול להוביל לאסון של ממש. לכן, כבר בשיא הקיץ כדאי לחשוב קדימה ולבחון את האזורים הרגישים יותר בבית: המרתף, עליית הגג, חדרי הילדים, מקומות שיש לכם בהם חפצים יקרי ערך ועוד.

וודאו שכל הפינות בבית אטומות כראוי

אין מה לעשות, המים אוהבים למצוא את הנקודות החלשות ביותר בבית: הפינות. פינות הבית שלנו, במידה והן לא אטומות כמו שצריך, יכולות להוביל שובלי מים גדולים ממש אל תוך החיים שלנו, ובכך לגרום לנזק רב. בשביל להימנע מכך, חשוב לבדוק את האיטום ולראות שהוא בוצע על הצד הטוב ביותר. במידה וזיהיתם נקודה שאיננה אטומה כראוי, מהרו לאטום אותה בהקדם.

הכירו את המערכות הפנימיות של הבית שלכם

כשאתם חושבים על המונח "להכיר את הבית שלכם" אתם כנראה לא חושבים גם על מערכת הביוב והצנרת, אבל האמת היא שחשוב מאוד להכיר אותן. כשאתם יודעים היכן המערכת עוברת, האם יש לה נקודות חולשה מסוימות וממה היא מורכבת אתם למעשה יודעים כיצד לטפל בה במקרה שמשהו לא עובד. המלצה שלנו? לפני שהחורף מגיע, הזמינו איש מקצוע עם שירותי ביובית שיבצע לכם סיור מאחורי הקלעים בבית. כך, תוכלו לדעת עם מה אתם מתמודדים והאם ישנם תיקונים שכדאי שתמהרו לבצע טרם החורף הבא.

טפלו באופן קבוע בתשתיות ובביוב של הבית

אולי הדרך הטובה ביותר למנוע הצפות בימי החורף הקרים היא לשמור על תקינות התשתיות והביוב של הבית. במידה וכל הצינורות נקיים וללא לכלוך בפנים, מחוברים בצורה תקינה ועשויים מחומרים עמידים העומדים בתקני האיכות המחמירים ביותר – הסיכויים שתסבלו מהצפות בבית קטנות בעשרות אחוזים. אם אתם לא יכולים לבצע את עבודת התחזוקה בעצמכם, מומלץ להזמין אנשי מקצוע מנוסים שינקו עבורכם את הביוב והתשתיות, יתקנו את החלקים הרופפים בהם ויבטיחו לכם ראש שקט בכל יום גשום.

במידה ולמרות הכל אתם מתמודדים עם הצפה בבית, אנחנו ב"בורה ביוב ואינסטלציה בע"מ" נשמח לסייע לכם להתגבר עליה. אנחנו מציעים שירותי שאיבות מים באמצעות ביובית שמבטיחה טיפול מהיר בבעיה וחזרה מיידית לשגרה. במידה ואתם רוצים לשמוע עוד פרטים על השירות הזה או לשאול שאלה, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון:  073-7881488.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק. משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-7100909
דילוג לתוכן