מספר מקשר

שטיפת קווי ביוב ולמה זה חשוב?

שטיפת קווי ביוב המחשה

תוכן עניינים

ביובית מאפשרת לשטוף קווי ביוב עם זרמי מים חזקים וכך למנוע סתימות, לסייע בתחזוקה ולהבטיח זרימה של מים נקיים. בנוסף, השטיפה קריטית לסילוק השפכים והזיהום שעלולים לגרום למחלות ולכן חשוב לבצע אותה בצורה מקצועית אחת לתקופה מסוימת

קווי ביוב צריכים לעמוד בעומס גדול ולתפקד על בסיס יום יומי. באופן עקרוני, האחריות על תחזוקת קווי הביוב המרכזיים היא של העירייה או הגוף המוניציפאלי. עם זאת, יש קווי ביוב שמשרתים גם בתים פרטיים, בנייני מגורים משותפים, מפעלים, אזורי מסחר ותעשייה, שטחי חקלאות ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה, הראשונים לסבול מסתימה או תקלה בקווי הביוב הם המשתמשים והלקוחות הפרטיים.

הפתרון לתחזוקה תקופתית של קווי הביוב היא לשטוף אותם בצורה יסודית. בשביל לשטוף את קווי הביוב משתמשים בביובית, שהיא משאית שמורכבים עליה מכל מים, זרנוק לחץ מים גבוה ומשאבה. באמצעות הביובית ניתן לשטוף את קווי הביוב עוד לפני שמופיעות תקלות, או במידת הצורך לשאוב את הגורם שגרם לסתימה על מנת להחזיר את קווי הביוב לתפקוד תקין.

כל הסיבות לשטוף קווי ביוב

הנה כמה סיבות שמבהירות מדוע זה חשוב לתאם שטיפת קווי ביוב עם ביובית ומול חברה שזו ההתמחות שלה:

  • כדי למנוע סתימות – ביובית מאפשרת לשטוף את קווי הביוב ולמנוע סתימות. באמצעות שטיפת קווי הביוב ניתן להרחיק ולהוציא גורמים שעלולים לגרום לסתימה, כמו למשל הצטברות של לכלוך, נייר, שורשים ועוד.
  1. כ. כדי שהביוב יזרום באופן שוטף – לא צריכים לחכות עד לסתימה או נזילה כי אפשר לבצע שטיפת קווי ביוב ולהבטיח שהשופכין יזרמו בפנים עד אתרי ההטמנה והמיחזור. באמצעות הביובית אפשר לשפר את יעילות התפקוד של מערכת הביוב ואת איכות החיים של הקהילה.
  • כדי למנוע מחלות וזיהומים – שטיפת קווי הביוב חשובה בדיוק כמו שטיפת האסלה או הצנרת הביתית. בהקשר של תחלואה, ביובית שמאפשרת לשטוף את קווי הביוב עם זרמי מים בעוצמה גבוהה היא הפתרון האידיאלי למניעת הצטברות של מחלות וזיהומים.

איך שוטפים קווי ביוב?

האמת היא שמאוד חשוב לבצע שטיפת קווי ביוב גם כי מדובר על פעולה יחסית פשוטה, קלה, אפקטיבית ומהירה. הביובית מגיעה אל האזור שבו מבצעים את השטיפה ופשוט מזרימה מים בלחץ גבוה כדי להסיר את מקור הסתימה ולאפשר לביוב לזרום בצורה תקינה ללא חסימות. כמו כן, שטיפת קווי הביוב מתבצעת אחת לכמה חודשים בבתי עסק שמייצרים שמנים ופסולת באופן קבוע:

  • בתי מלון
  • מסעדות
  • מוסכים
  • מפעלים
  • בתי חולים

למרות שבמקומות אלה מחויבים להתקין מפריד שומנים ולמנוע את עלות שאיבת בורות שומן לתווך הרחוק יותר, הם עדיין צריכים לתאם שטיפת קווי ביוב עם ביובית מתאימה. במידה ועוד יש לך שאלות, המומחים של בורה שרותי ביוב ואינסטלציה בע"מ ישמחו לתאם עבורך שירות מקצועי.

אנחנו ב"בורה ביוב ואינסטלציה בע"מ" מציעים ללקוחות שלנו שירותי פתיחת סתימות ביוב יעילים ומתקדמים. סתימה בביוב יכולה להקשות על החיים השוטפים של כל אחד ואחת מאיתנו, כך שחשוב לטפל בה בהקדם ובצורה נכונה. במידה וגם לכם יש סתימה בביוב שאתם מתקשים לפתוח, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 073-7881488.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק. משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-7100909
דילוג לתוכן